۶ هدفون وایرلس برتر در سال


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 22
:: بازدید سال : 112
:: بازدید کلی : 585

RSS

Powered By
loxblog.Com

۶ هدفون وایرلس برتر در سال
یک شنبه 3 فروردين 1394 ساعت 12:6 | بازدید : 31 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

هدفون‌های وایرلس زیادی در بازار وجود دارد اما همه‌ی آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. ما در این پست بهترین هدفون‌های وایرلس در سال ۲۰۲۰ را مععرفی می‌کنیم.

بهترین امکانات : Bose QuietComfort 35 (Series II) Wireless Headphones

Bose QuietComfort 35 (Series II) Wireless Headphones

 

هدفون بوز مدل QuietComfort 35 یکی از بهترین هدفون های موجود در بازار از لحاظ راحتی، نویزگیری و کیفیت بالای پخش صدا می باشد. با یک بار استفاده از این هدفون، تقریبا محال است که آن را کنار بگذارید. باطری آن تا ۲۰ ساعت عمر مفید کرده و همچنین در عملکرد خود به جای استفاده از باطری های سری AAA  از باطری های قابل شارژ استفاده می‌کند که  تعویض باطری ها را در حین یک جلسه یا گفتگوی آنلاین غیرممکن می‌سازد.

هدفون بوز را می‌­توانید با سیم نیز استفاده کنید. تنها کافی است سیم ها را به هدفون وصل کنید. اگرچه وصل کردن سیم ها و استفاده از هدفون آسان است اما پس از بررسی های انجام شده باید خاطر نشان کرد: به دلیل سیم ۱۰ اینچی دستگاه، شارژ و استفاده ی همزمان هدفون کمی سخت است.

بخوانید: بهترین ایربادهای بی ‌سیم ارزان قیمت بازار

بهترین هدفون تو گوشی :  Jabra Elite 65t

Jabra Elite 65t

 

ممکن است بیشترین توجه خریداران هدفون های مدل توگوشی در بازار، به هدفون های ساخت شرکت اپل باشد اما هدفون های ساخت شرکت Jabra لیاقت توجهی برابر را دارند. این هدفون به معنای واقعی وایرلس بوده و مجهز به تکنولوژی noise cancelation circuitry می­باشند که در صورت لزوم، برای مواقعی که ترجیح می­‌دهید به وسیله ی اسلایدر کوچک تعبیه شده در دستگاه، کمی صدای محیط را درک نمایید. علاوه بر این­ها، هدفون Elite 65t ضد غبار و ضد آب بوده که به معنای مقاوم تر شدن این محصول برای استفاده در باشگاه و در محیط های باز، به نسبت سایر رقبایش می‌­باشد.

همچنین، این محصول به همراه پوشش یدکی با سایزهای مختلف ارائه می­شود و علیرغم ظرافت و راحتی آن در هنگام استفاده، اگر علاقه ندارید که پوشش هدفون به داخل گوش برخورد کند، شاید این محصول، برای شما هدفون راحتی به حساب نیاید. هدفون Elite 65t با سیستم های عامل iOS و Android کاملا سازگار است و با کامپیوتر شخصی و Macbook شما نیز کار خواهد کرد.

پس از بررسی های صورت گرفته ی فوق، امید داشتیم که کمی عمر باطری محصول بیشتر باشد.

 

بهترین نویز گیر: Sony WH1000XM3 Noise Cancelling Headphones

Sony WH1000XM3 Noise Cancelling Headphones

 

هدفون سونی مدل WH1000XM3 تنها با یکبار شارژ تا ۳۰ ساعت مفید کار خواهد کرد. همچنین این محصول، دارای قابلیت شارژ سریع – تنها در ۱۰ دقیقه برای مدت زمان ۵ ساعت- شارژ خواهد گرفت و به علاوه ی کیفیت صدای فوق العاده و نویز­گیر موثر از طراحی ارگونومیک بهره می­‌برد که استفاده ی آن را برای تمام مدت روز راحت و آسان می‌­کند. اسپیکرهای تعبیه شده در گوشی های این هدفون با درایوهای ۴۰ میلی متری از نوع Hi-Res ، قادر به تولید فرکانسی معادل ۴۰kHz می باشند.  لازم به ذکر است، تکنولوژی پردازش ۳۲ بیتی صوتی و کاهش نسبت سیگنال ها به نویز موجود به معنای کیفیت استثنایی صدای خروجی  این دستگاه می‌باشد.

 

بهترین برای استفاده هنگام ورزش : Jaybird X4 Wireless Sport Headphones

Jaybird X4 Wireless Sport Headphones

اگر به دنبال هدفون وایرلس با پایداری و مقاومت در شرایط سخت ورزشی هستید، گزینه ای مناسب­تر از هدفون Jaybird X4 پیدا نخواهید کرد. ایربادهای این محصول با تکنولوژی IXP7  کاملا ضدغبار و ضد رطوبت هستند ( اما این به معنای ضد آب بودن کامل آنها نیست و نمی توان در هنگام ورزش شنا از آنها استفاده کرد)
همچنین می‌توانید پس از هر شارژ کامل، روی ۸ ساعت کار مداوم با این هدفون حساب باز کنید.

به علاوه، این محصول اگر تنها برای ۱۰ دقیقه به شارژر وصل شود، به شما یکساعت کار خواهد داد. روش های زیادی برای شخصی سازی سایز این محصول وجود دارد. می‌توانید از سری و فین های سیلیکونی و فومی آن که در سایزهای مختلف موجود است استفاده کنید. با بهره گیری از امکانی همچون SPEED CINCH می­توانید طول، شلی و تنگی کابل هدفون را دور گردن خود تنظیم کنید. دونده ها، مجذوب کیفیت بالای ساخت، صدای خروجی هدفون و کاربری آسان آن خواهند شد.

بخوانید: بهترین هدفون‌های پشت بسته در سال ۲۰۱۹

بهترین کیفیت صدای خروجی : BOSE 700

BOSE 700

نشان طلایی برای استاندارد کیفیت صدا. هدفون BOSE 700  تلاش این شرکت برای پاسخ به رقابت ایجاد شده در بازار هدفون ها است و بار دیگر نشان داد که تاج و تخت خود را به دیگری نخواهد سپرد. از طرفی، این محصول تا اندازه ای گران محسوب می شود. اما می­‌توان مطمئن بود که قیمت بالا، ضامن کیفیت استثنایی آن است. تمامی سازندگان هدفون در بازار تلاش دارند در زمینه ی نویزگیری به موفقیت سری ۷۰۰ برسند.

نویزگیری این محصول کاملا قابل تنظیم بوده و از بالاترین درجه ی نویزگیری یعنی مسدود کردن تمامی صداهای اطراف، تا پایین ترین حد نویزگیری که شامل درک صداهای اطراف، گویی اصلا هدفونی به گوش ندارید، قابل تغییر است. برای علاقه مندان به موسیقی، صدای خروجی محکم، واضح و متعادل می‌باشد. باس موجود در صدای خروجی، دارای کیفیت بالا و عمق بوده و انواع متفاوتی از موزیک ها را شامل می شود.

همچنین این محصول، وسیله ای عالی برای تماس های تلفنی به شمار می­آید. سیستم دارای ۴ میکروفن است که به شما کمک می‌کند ارتباط تلفنی خود را در خیابان های پر سر و صدا و شلوغ به راحتی حفظ کنید و در صورت استفاده از دستیار صوتی خود، هیچگونه صدایی را در پس زمینه احساس نکنید.

بخوانید: بهترین ایربادهای سال ۲۰۱۹

بهترین هدفون برای سیستم عامل های اندروید : Bose SoundSport Free

Bose SoundSport Free

 

BOSE تکنولوژی ساخت هدفون های با کیفیت صدای خروجی بالا را در اختیار دارد و مدل SOUNDSPORT FREE  نیز از این قاعده نیست. این محصول ضد رطوبت، راحت  و فوق العاده برای استفاده در هنگام ورزش است. علاوه بر این، اگر هدفون خود را گم کنید، با استفاده از تکنولوژی ارتباطی هدفون که کمی آسان­تر از روش های معمول فناوری بلوتوث با سایر دستگاه ها یکپارچه می شود، قابل رهگیری و یافتن است.

روی گوشی های این هدفون کلید های توقف، رد کردن آهنگ و کلیدهای افزایش و کاهش صدا تعبیه شده است. همچنین بررسی های صورت گرفته، از راحتی این هدفون و کیفیت صدای بالای آن گزارش می­دهند و برخی بررسی ها ادعا می­‌کنند برای استفاده از تکنولوژی بلوتوث در گوشی سمت چپ این هدفون به کمی مشکل برخورده اند.

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 





:: برچسب‌ها: هدفون , هنزفری , صوتی تصویری , شهر24 , انواع مختلف هدفون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: